C.P.R. (Cardio Power Reflex

Αθλητικό πρόγραμμα με στόχο την ενδυνάμωση του μυϊκού συστήματος, την ενίσχυση της νευρο-μυϊκής συναρμογής και τη βελτίωση του καρδιοαναπνευστικού συστήματος.

Αποτελείται από δύο (2) βασικές ενότητες:

Α) Ενδυνάμωση με αντιστάσεις και διάφορα εξαρτήματα όπως ιμάντες αιώρησης kettlebells κ.α. . Ο συνδυασμός λειτουργικής προπόνησης και απομόνωσης έχει δεδομένο αποτέλεσμα : ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΩΜΕΝΟΥΣ ΜΥΕΣ.

Β) Καρδιοαναπνευστική προπόνηση με διάφορα προπονητικά συστήματα: Συνεχόμενης έντασης, διαλλείπουσας έντασης, HIIT, TABATA κ.α. . Η αερόβια προπόνηση θωρακίζει τον οργανισμό, δυναμώνει την καρδιά και μειώνει το λίπος.

Τα προπονητικά ερεθίσματα και συστήματα ( περιοδικότητα ) θα αλλάζουν κάθε 4-5 εβδομάδες.

Αφιέρωσε μια ώρα σε ότι πολυτιμότερο έχεις … Στον Εαυτό σου!

January 17 @ 10:00
10:00 — 11:00 (1h)

Mirjan Tahiraj