Power Evolution

Πρόγραμμα που περιλαμβάνει τρείς διαφορετικές προπονητικές μεθόδους. Το πρόγραμμα είναι χωρισμένο σε 4 κύκλους. Κάθε κύκλος διαρκεί δέκα λεπτά.

Στο πρώτο δεκάλεπτο χρησιμοποιούμε την προπονητική μέθοδο της Δύναμης (Power Strength), στο δεύτερο δεκάλεπτο χρησιμοποιούμε την διαλειμματική προπονητική μέθοδο (Power Interval), στο τρίτο δεκάλεπτο χρησιμοποιούμε την προπονητική μέθοδο Σταθερού Ρυθμού (Power Endurance) και τέλος στον τέταρτο δεκάλεπτο χρησιμοποιούμε και πάλι την διαλειμματική προπονητική μέθοδο (Power Interval). Σε κάθε δεκάλεπτο ο προπονητικός στόχος αλλάζει.

Έτσι το πρόγραμμα μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα το επίπεδο, επιλέγοντας δυσκολότερες ή ευκολότερες τεχνικές σε κάθε κύκλο.

Η αλλαγή του προπονητικού στόχου έχει σαν αποτέλεσμα να αλλάζουν τα RPM και το επίπεδο αντίστασης.***

August 6 @ 21:00
21:00 — 22:00 (1h)

Christos Antoniou