Paid Classes

PAID CLASSES | Exclusive High Performance Workshops

Holistic Terminal

FITBALLS Xclusive – Παναγιώτης Κατσαούνος

Ποτέ ξανά ένα πρόγραμμα δε στόχευσε τόσο άμεσα στην εκγύμναση των κοιλιακών, των ποδιών και του κορμού.

Με βασικό εργαλείο τη μεγάλη μπάλα η γυμναστική αποκτά άλλο νόημα, γίνεται o απόλυτος σύμμαχος στην προσπάθεια σου

για το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Στόχος του προγράμματος είναι η μυική ενδυνάμωση, δύναμη, γράμμωση, απώλεια θερμίδων, ευλυγισία και κινητικότητα.

Κάθε Τρίτη στις 20.30

XP-rience Terminal

FAT LOSS Xclusive 75’ – Παναγιώτης Κατσαούνος

ΙΔΡΩΤΑΣ. Αυτή είναι η λέξη που χαρακτηρίζει το συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Με συνεχή προγραμματισμό στόχων σε μηνιαία βάση, στο Fat Loss Xclusive η προπόνηση δεν είναι ποτέ η ίδια.

Δεν ξέρεις ποτέ αν στην επόμενη προπόνηση θα βρεθείς επάνω στο ποδήλατο, να χρησιμοποιείς τον ιμάντα, κάποιο kettlebell ή ακόμα και να ασκείσαι κάνοντας δρομικές ασκήσεις και challenge wods.

Χωρισμένο σε 3 κομμάτια ο στόχος είναι ένας. Απώλεια θερμίδων, λίπους και γράμμωση στο μέγιστο!

 

FAT LOSS Xclusive 75’ – Γιώργος Παπαδόπουλος

ΙΔΡΩΤΑΣ. Αυτή είναι η λέξη που χαρακτηρίζει το συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Με συνεχή προγραμματισμό στόχων σε μηνιαία βάση, στο Fat Loss Xclusive η προπόνηση δεν είναι ποτέ η ίδια.

Δεν ξέρεις ποτέ αν στην επόμενη προπόνηση θα βρεθείς επάνω στο ποδήλατο, να χρησιμοποιείς τον ιμάντα, κάποιο kettlebell ή ακόμα και να ασκείσαι κάνοντας δρομικές ασκήσεις και challenge wods.

Χωρισμένο σε 3 κομμάτια ο στόχος είναι ένας. Απώλεια θερμίδων, λίπους και γράμμωση στο μέγιστο!

 

C.P.R. ( Cardio – Power – Reflex ) – Mirjan Tahiraj 

Αθλητικό πρόγραμμα με στόχο την ενδυνάμωση του μυϊκού συστήματος, την ενίσχυση της νεύρο-μυικής συναρμογής και τη βελτίωση του καρδιοαναπνευστικού συστήματος.

Αποτελείται απο δύο ( 2 ) βασικές ενότητες.

Α) Ενδυνάμωση με αντιστάσεις και διάφορα εξαρτήματα όπως ιμάντες αιώρησης, Body … , Kettlebells κ.α.

Ο συνδυασμός λειτουργικής προπόνησης και απομόνωσης έχει δεδομένο αποτέλεσμα: ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΩΜΕΝΟΥΣ ΜΥΕΣ.

Β) Καρδιοαναπνευστική προπόνηση με διάφορα προπονητικά συστήματα:  Συνεχόμενης έντασης , διαλλείπουσα έντασης, HIIT, TABATA κ.α

Η Αερόβια προπόνηση θωρακίζει τον οργανισμό, δυναμώνει την καρδιά και μειώνει το λίπος.

Τα προπονητικά ερεθίσματα και συστήματα ( περιοδικότητα ) θα αλλάζουν κάθε 4-5 εβδομάδες.

Αφιέρωσε μια ώρα  σε ότι πολυτιμότερο έχεις .. Στον εαυτό σου!

Functional Training Terminal

Metabolic Strength Training (M.S.T.) – Απόστολος Κοτούφος

Mια προπόνηση που θα απογειώσει το μεταβολισμό σου, γυμνάζοντας ταυτόχρονα όλο το σώμα με κινήσεις, με χρήση αντίστασης και προπονητικό σχεδιασμό σε PUSH/PULL & UPPER/LOWER body!

Δυναμικό μέρος της προπόνησης με χρήση εξοπλισμού λειτουργικής προπόνησης (ιμάντες-bosu-Lebert-Kettlebell ) αλλά και μπάρες, αλτήρες που συνδυάζεται με αερόβιους κύκλους μέσα στην ίδια μέρα!

Μυική υπερτροφία, αύξηση γενικής δύναμης και έμφαση στην αύξηση του μεταβολισμού μέσα στην ιδια προπονηση!

Κάθε Δευτέρα στις 18.00.

3D Circuit Exclusive workshops – Θάλεια Σπανού

Κυκλική και λειτουργική προπόνηση υψηλής έντασης συνδυάζοντας πολυδιάστατες κινήσεις με το βάρος του σώματος αλλά και ασκήσεις με εξοπλισμό. Επιτυγχάνει άριστη μυική συναρμογή, ενδυνάμωση, καρδιοαναπνευστική αντοχή, ευκινησία, ισορροπία και αντοχή.

Cycling

POWER CYCLING TERMINAL 

Half & Half  Suspension + Cycling – Χρήστος Αντωνίου 

Πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης 35’ με ιμάντες και αερόβια – αναερόβια άσκηση 35’ σε στατικά ποδήλατα. Ο απόλυτος συνδυασμός καρδιοαναπνευστικής άσκησης και μυϊκής ενδυνάμωσης σε ένα πρόγραμμα προσαρμοσμένο στις δυνατότητες κάθε ασκούμενου.

Κάθε Δευτέρα 10.00.

B(uilding) 'n' B(urning)

50 MINUTES of B(uilding) ‘n’ B(urning)

Λάμπρος Πίπερης

Μοναδικό πρόγραμμα για ενδυνάμωση μηρών, προσαγωγών και γλουτών. Μέγιστη σύσφιξη και τόνωση των κάτω άκρων με τη χρήση εξειδικευμένου εξοπλισμού.

ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ PAID CLASSES?

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ